»

Feb 20

Exercicis per treballar els abdominals (Part.1)

És hora d’empènyer els músculs abdominals fins a l’esgotament i combatre la flacciditat, amb nous exercicis abdominals que són qualsevol cosa menys rutinària. Mantenir uns abdominals forts t’ ajudarà a prevenir el mal d’esquena, augmentar la seva agilitat i augmentar la seva flexibilitat. Però no importa el dur que aquests exercicis aconsegueixen, sempre recorda la regla d’or dels exercicis abdominals: la qualitat sobre la quantitat. Preparat per descobrir alguns exercicis per treballar els abdominals (Part.1).

1. SPIDERMAN TAULER CRUNCH
Comença en una posició de taula tradicional amb els teus avantbraços a terra i el teu cos perfectament recte. Porta el teu genoll dret cap endavant cap a la seva colze dret, i després torna a la posició de taula. Repeteix portant el genoll esquerre cap al colze esquerre. (Això és una repetició). Alterna els costats per obtindre un total de 10 repeticions completes.

2. CABLE ROTATION

Suporta en peu un cable amb les dues mans davant de tu en poc menys de l’altura de l’espatlla. Mantingues els braços fixos i rectes, mentres que gires el tors cap a l’esquerra, després torna al centre, després a la dreta, i després de tornada al centre.
Quan fas els costats alterns una és una repetició, per la qual cosa tindràs que fer 10 repeticions completes.

3. BICYCLE CRUNCH

Estira’t sobre la teva esquena amb les mans darrere del cap i les cames elevades i flexionades a 90 graus.
Alterna els costats entre el teu colze dret cap el genoll esquerre i després el colze esquerre cap a la genoll dret, fins arribar a 60 segons.
Tracta de mantenir la contracció durant un recompte de dos en cada costat per forçar un moviment més lent.

Espere que aquest exercicis per treballar els abdominals t’hagin sigut de gran utilitar.