«

»

Apr 02

Trucs per anar al gimnàs i no tenir mandra

Hui vaig a donar-te alguns trucs per anar al gimnàs i no tenir mandra avans d’arribar. Si et costa anar seguit, no et perdis aquest post.

Deixo la meva bossa d’esport a l’oficina
Això és decididament lo millor si ets del tipus de gent que vol entrenar abans i després de la feina, però encara no he arribat a aquest nivell de bogeria. Com algú que fa exercici exclusivament a la nit, em porto la meva bossa de gimnàs a casa, llevo les coses al arribar, la faig un altra vegada, i  la porto a treballar l’endemà, si tinc la intenció d’anar al gimnàs o no. D’aquesta manera, mai estic atrapat i sense sabatilles d’esport … i em dóna un entrenament del braç, durant el meu viatge.

Vaig a classes
Si algú no està dret davant meu, bordant repeticions i assegurant-se que les faig, no les vaig a fer. Això és una cosa que sé de mi mateix. Per tant, pot ser que anar a classes de grup sigui una bona opció per a tu.

Em registre amb antelació
A principis d’aquest any, el meu gimnàs, finalment va introduir un portal en línia que li permet signar abans d’hora per a les classes de forma explícita amb l’espai limitat, com spinning, el qual ha de ser cobertes en el nombre de bicicletes disponibles. Després de tres incidències de la firma, si no apareixes estàs exclòs del registre en línia per als següents 30 dies.

No espero per gaudir de cada minut
Vaig tenir una revelació mentre es baralla pel carrer al gimnàs en una nit fosca i plujosa, després de vuit hores a l’oficina: “No t’ha d’agradar, només cal fer-ho”. Aquest mantra s’ha quedat amb mi a través de totes les nits de pluja, les nits fredes, les nits en què simplement no volia suar a través de la camisa.

Espere que aquests trucs per anar al gimnàs i no tenir mandra t’hagin ajudat.